Helt Ok dag... Men med äggning-.-

Kom till skolan och hade bild, sen hade No så jag&Danne redovisade :)
Det gick bra, efter det så hade vi hemkunskap och vi gjorde muffins och hade tävling ! Jag, Hanna, Emelie & Matilda vann allt !! Aykans och Danne M Muffins var värst asså!! Kolla bilderna där nere.
Men åt inte lunch för det var kyckling och jag gillar inte kyckling !
Hade håltimme på de 2 sista timmarna så vi slutade efter lunch men väntade på Despi.

Josef åsnan och Daniel drog ut mig i regnet med bara strumpor och Adian kom med ägg och kasta på mig!!
Skulle spy av lukten-.-
Men sen sprang upp och tvättade håret och allt..... Tog tjockleks av Hanna som låg i skåpet och la mina andra kläder i påse.
De va kul på ett sätt men annars INTE alls

Walla jag älskar min skola!!!! ALLA sprang fram till mig och sa grattis, även dom jag inte kände och hade aldrig sätt förut!! Och hela min korridor började sjunga och allt !!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3155450/images/2012/pic_204904054.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0