Grym dag :)

Kom till Despi och chillade lite där med hennes lilla syster oxå :) Promenerade mot Tensta kl 16.30
gick hem till träffade Alex, Mirre, Andreas & Jasse bid deli och sen gick hem till Alex&Andreas.
Dom lagade Tacos, så hjälpte till lite sen efter att vi hade ätit klart så chillade vi i vardagsrummet och kollade på när några av de spelade spel. Taggade ut vid kl 19.00 och vid 19.30 taggade jag&Despi hem till mig. Vi chillade där en stund sen kom killarna mede Abdi och sa att vi skulle gå ut med dom. Så vi cyklade runt tensta och sen gick vi till hyppinge och satte oss där.
Jasse&Mirre taggade hem en stund så det var bara Jag, David, Despi & Abdi. så vi snackade om allltallltalllt :)
Sen kom tvillingarna så Despi taggade vid kl 22.00 och jag & alla andra killarna gick ner till ip.
Spelade fotboll i ungeför 1h och sen taggade alla till varsit håll.
Jag och David gick upp till Josi&Justyna för vi ska sova här hos dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0