En hel dag med grabbarna sådära :)

Efter att vi tog bussen från Vällingby så gick vi av i Spånga ip. Vi skulle promenera hem till mig med såg att det var en Ambulans som var på fotbollsplanen så gick dit och kollade. Såg oxå att Jasse, Mirre, Jonatan & Zaid vad på planen så vad med som en stund sen tog jag och Adian cyklarna från dom, jag skjutsade hem Despi till Lättingebacken sen cyklade vi tillbaka var med som och gick runt.
Sen träffade jag&Adian Despi vid Deli vid 16.00 åkte jag och hämta Daniel från dagiset.


Gick hem för att äta och vid kl 18.30 gick jag mot vattentornet för att träffa Despi, Adian, Jasse, Mirre, Sadik & Jonatan.
Satt vid vattentornet med dom och åt pipas.
Vid 19.30 började vi gå mer till IP för att Josi hade match där. Matchen var fett spännande och det blev bråk på slutet. Men matchen slutade 2-2 efter det så gick vi ut och spelade fotboll där ute med killarna, Abdi (jasses kompis) & lilla Alex kom oxå.
Vi sprang runt som djur och typ felde Sadik och alla hoppade på varandra. Sen var det Abdi&Jasse emot mig, så dom kastar ner mig på marken och hoppar på mig och allt.
Men vid 21.00 lämnade vi Despi och sen var vi ute och sen taggade vi hem till Justyna och kilarna väntade där nere. Vid 22.30 taggade alla till Tensta och vi taggade hem till mig.

Trackback
RSS 2.0