Deckad !

Justyna, Jossi & Dodo sov hära, så när vi kom hem så bytte alla om och sen la vi oss och kollade på tv.
Jag loggade in på skype och snackade med Despi, Hani, Melinda & Cindy en låång stund !
Men sen ville jag berätta till Despi om min dag och vad som hade hänt så ringde upp henne i egen chatt
så berättade om allt sen råkade jag somna i samtalet hihihihi :$$$$$
men vi la på och somnade om vid ungefär kl 03.00
 
Vaknade vid kl 13.00 och gjorde nudlar till mig, pappa&mamma är på jobbet och Josi & Dodo åkte till Solentunda
och David gick typ ut med sina kompisar så det är bara jag och Justyna här hemma själva.
Vi ska i alla fall ut om en lite stund ska bara städa lite snabbt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0