Chilling i orten på kvällen :)

Ringde Jasse vid 20.00 och kollade om han ville ut med grabbarna, men snackade istället med Emal.
Skulle köra moppe med killarna när de ringde. Men jag ringde Despi och bad henne komma till Tensta.
När hon kom så gick vi för att möta killarna sen hände en grej som fick mig på SÄMSTA humöret !!
Men blev fett sur så vi skulle gå tillbaka och chilla i Elingsborg skolan men träffade Abdi på vägen.
Stod och snacka me dhan en lång stund och skrattade åt allt han sa asså killen är klockreen !!
Älskar han fan :)) Men aja sen ville han att vi skulle följa med och möta killarna men ville
inte träffa dom längre !!! -.- Så vi gick till skolan och satte os där en stund sen vid 21.30 började vi röra oss.
Despi taggade mot byn och jag hem. Kom vem vid 22.00
 
Kollade på Spaniel-Portugal fan va sur jag blev !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0