Bror ? Hur ska det här sluta nu ? :(

Jag mår skit dåligt just nu! Det jag sa till dig igår var ord för att jag var så jävla sur !
JA ! Jag skulle inte springa efter dig och säga förlåt men jag e ledsen !
Jag känner mig verkligen sviken äcklig och de men, de du gjorde var det som gjorde mig ledsen.
Att jag verkligen litade på dig som att du var min bror och att jag berättade allt för DIG.
Och att jag berättade för dig att jag störde mig på en viss person och allt, sen direkt så
ser jag att du var med den personen.... Vad fan tror du att jag tänker då? Och det var den dagen vi
skulle ut men NEJ ni var i ''Akalla?'' Asså känner du inte hur fittigt de låter....
Jag ställde värkligen upp för dig...  Även fast **s** känner dig mycket bättre så kännd det att jag oxå har kännt dig så länge. Jag skiter i vad folk tänker&tycket.
Men att jag verkligen ställde upp för dig och sen från ingen stans får ett sms av DIG där det står ''A prata inte mer med mig'' Hur fuck tror du att jag kännde då ?
 
Jag orkar inte skriva mer så nu är det ditt beslut!!! Hejdå eller hör av dig !
Jag vet att du läser bloggen så du kommer se det här !
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara så ni vet menar hon mig denhär pajasen vågar inte skriva namn, och killen är jasse

Svar: Ej håll din käft jg ber dig och tagga från mig asså!! Och bry dig inte om vem jag fuck skriver om och och om jag inte vill skriva namn. Jag vill inte nämna ditt jävla namn på min blogg !!!
Demi Melek

2012-06-29 @ 23:38:57
Postat av: Hanna

Du la upp en bild på mig okej! Så lek inte att du inte vill skriva mitt namn din snorunge, du är skämmig! Räcker det inte med dina två ansikten bre, kan tyvärr inte hålla min käft! Förstår mig väldigt mycket på jasse som dissa dig. Du är falsk, håller på med alla killar dina kompisar tycker är snygga. Du hade din tur att skriva av dej nu vare min tur.hejdå

Svar: Aa och sen och om jag la en bild på dig... det var FÖRUT!! hahhahahahah ska tjejen som har värsta ansikten säga breeh, med en person du e en annan och sen med en annan du e helt förändrad asså ååååååherre!!
Hahahahh vem fan är skämig? Du kom och sa till mig att Jasse dissade MIG för att vara med Dig HAHAAH ni fucking träffades slumpmässigt.... Haha jag har mina egna killar ... Det är inte mitt fel att den du tycker är snygg den kanske jag har bra kontakt med så varför kokar du. Vem är falsk asså du borde inte snacka om det. HAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Och varför lägger du jasses namn i det här.... han vill inte att du ska nämna hans namn.
Demi Melek

2012-06-30 @ 14:04:15
Postat av: Hanna

Kom fram till mig om du ändå våga skriva så mycket! Aso fattar inte att min syster bråka för dej 2gånger och blev nära på att polisanmäld? Shiiiit Aso DU ÄR FASK

2012-06-30 @ 14:06:15
Postat av: Despi

Hallå Hanna han dissa inte Demi han dissa mig! Och du har också skrivit inlägg om folk sen så har du inte skrivit namn

2012-06-30 @ 16:46:06
Postat av: Linnea

HaaallÅ lägg dig inte i , när Hanna skriver inlägg äre när dem har gjort hne något, iaf inte utan anledning , om jag ska vara ärlig är demi mobbad för om jasse inte vill träffa hne/eräre hans problem men att hon säger att han inte får hänga med Hanna äre ba omoget för han får göra de om han vill.

2012-07-01 @ 16:34:39
Postat av: Hanna

Lyssna din fuckig snorunge du kommer få en box okej? Fucking smuts! HAHHAHAJAJ HAR DU DINA KILLAR DU HAFFAR KRISTIAN MIN LILLEBROSHAS KOMPIS!! Gumman du är äcklig fattar inte att ja inte lyssnade på min systers kompisar när de sa att du är smutsig och bara skapar problem, gumman linnea va med på lur ja sa aldrig att jasse dissa dej för mig vi såg han slump och det vet du! Jag känner ingen jasse eller mirre eller dehär skitsnackarna du passar in där ditt smits! Ha bra kontakt me killen ja gillar jag skiter i VÄNTA BARA NÄR DU KOMMER FRÅN EGYPTEN VI SKA TA ETT RIKTPIGT SNACK FACE2FACE DIN SNORUNGE VI FÅR SE OM DU HAR DEN LUFTEN DIN FALSKA ORM GÅ OCH RÖVSLICKA ALLA 99or och fortsätt ditt smutsiga liv hejdå! Ångrar att ja lärde känna dej pajas

Svar: Hhhahahaha Det beror fan inte på fucking åldern... om det gör det för dig så är det ditt fucking problem ! Hahahaha och han e väl kille ? Det e ditt problem att du "händre" med mig jag skiter i var dom sa eller säger om mig ! JAG E DEN JAG är så TAGGA säger jag bara jag vill inte ha någonting med dig och göra äckel.!!! Och JAG kan inte fatta att jag Xade folk för att dom kallade dig för SKITSNACKARE ! Och ALLA dom hade rätt!!! Fuck u asså pallar inte mer med dig eller ditt bullshit ! Asso haru fucking problem med att jag var tsm med Kristian eller asso det e inte ens din fucking sak ! och det här e bevis på att du bryr dig om nandras liv bree så skaffa efter och försök leva det om du lyckas !!!!!Och vem fan gillar du ? Jag håller INTE på med Abdi M Ali så du vet !!!! :)))
Alla 99or ???? Jag gillade bara en och du lägger alla asso gå kasta dig bree !!! äckel ! Jag kan svära på min mamma du ba "aa han kanske dissade dig och kom hit till oss "
Demi Melek

2012-07-01 @ 21:37:00
Postat av: Gina

Aså demi förlåt har aldrig haft ngt emot dig men du skämmer ut dig stooort. Lyssa du kan inte bestämma över vem folk får och inte får hänga med, det är hand liv han får väl göra va han vill? Och sen Hanna har inte gjort ett skit mot dig, aså snälla du kan inte bli sur för att hon är med någon som händelsevis har dissat dig. Tro mig det hade ingenting med dig att göra, tror du verkligen att hon va med han för att du skulle koka? Då du känner verkligen inte min Hanna. Och sen vadå "jag har mina killar" HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA ÅHERREEE skäm ut dig mer! Snälla fkn pedofil ber haffar på 99:or de där va bara smutsigt pågud. Lämna Hanna aså hon har inte gjort ngt. Stick bre.

Svar: asså ni fattar ju inte demi skiiter i vem som hänger med vem. Det som hände va att vi trodde att jasse dissa oss för er. Asså snälla om det skulle hända er ni skulle också få damp. Men allt var ändå ett missförstånd, så hanna har igentligen inget med det här och göra// despi
Demi Melek

2012-07-01 @ 21:45:25
Postat av: Hanna

Säg en person

Svar: Kan inte. tyvärr!Men snälla lämna mig breeh !! vill fuck inte ha någonting med dig och göra!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snälla få in det i huvudet nu!!!
Demi Melek

2012-07-03 @ 16:26:14
Postat av: Nino Bambalino

ey lisna deprishmerad o despereat lämna mäj bre!

2012-07-31 @ 15:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0