Basketavsluting :)

Efter att jag hade kommit hem från festen så var jag helt slut bytte till shorts och linne och slängde mig på sängen, messade lite med Kristian sen somnade jag vid 01.15 och vaknade vid kl 11.30 för var tvungen och byta om.
Mötte upp Justyna vid Ip och fortsatte till byn för att ha basketavslutning.

Det var massa med tävlingar och efter det hade de prisutdelningen och sen gick vi ut och grilla.
Satt med Nesrin&Bakri och snackade om sommaren och träningarna.
Sen spelade vi lite match ute när alla hade gått.
Vid 16.00 gick jag, Despi & Justyna till ip för att träffa Jasse, Mirre & Abdi. Spelade fotboll med några killar sen satt vi och chilla bara.
Vid 17.30 taggade jag hem för de regnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0