Alla Decka förutom den där Despina haha

Hhahahahah jag tror att atta decka... sen typ en halvtimme efter alla slutade skriva så kommer Despi från ingen stans och skriver ''Hej'' hahahaha asså tjejen är värst asså ahahahha walla älskar henne :*
Men just nu snackar jag med Kristian på Skype och chattar med Almin & Jakke på facebook.
Asså båda Jakke&Almin e galna haha... eller så är det kanske jag som garvar åt alllt hahahha :)
men aja ska i alla fall fortsätta chatta med folket sen kanske jag går och lägger mig :)


Asså det är fett ljust ute! Sanningen jag vill ut för att jag är så jävla pigg hihi.
Men pappa kommer säkert vakna, jag svär att jag inte skulle banga om inte pappa skulle vakna
på natten hela tiden -.- Det är ganska irriterande men aja, måste acceptera det och leva med de.
Men aja asså jag vet inte ens vad jag skriver så jag borde sluta nu.
Hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0