Adian reser om några timmar :'(

Kommer sakana dig & din torra humor som faan asså !!
Fattar inte att jag kommer vara utan henne under en hel månad !!!:(
Hon ska resa till Egypten ! Hoppas du har det bäst där älskling!
Ja! Jag kommer verkligen sakna dig men du ska ha så kul där borta och sen ska du alltid
tänka på mig varje sekund och timme som går där.
Vi har kännt varandra skit länge och skapat sjukt många minnen tillsammans, både bra&dåliga
men allt det kallas för minnen tillsammans!
Du vet hur mycket du betyder för mig min lilla ängel... Älskar dig verkligen !!
Du har ställt upp för mig i vått&torrt och du vet själv att
jag finns för sig när som helst det är bara och ringa så är jag hos dig, älskling !

Men nu får du ha en väldigt trevlig resa och ljuta av värmen där i Egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0