7 hela timmar i Nälstabadet/Bästa dagen !

Träffade Morad&Abdi vid tensta centrum, vi promenerade till Sotinge plan
och träffade hela verdandi gruppen. Åkte mot nälsta och låg på gräset och lyssnade på musik med killarna.
Matilda & Melinda kom efter och sen kom Hani efter 15min så satt och snackade och skrattade en stund.
Sen kom Peter&Kati oxå, alla gick och bytte om sen hoppade vi i. Christelle och Linda kom oxå efter en stund och joinade oss :)Vi gjorde allt man kunde göra i vatten och hade skiiiit kul.
Vid kl 16.00 gick Peter upp för att han skulle till sitt jobb. Linda,  Christelle & Matilda taggade oxå så det var bara jag, Melinda & Kati kvar och sen kom Abbe, Volkan, Bachir, Milad & Gabbe så vi var med dom. Hahaha
asså dom killarna dränkte sönder mig& Melinda haha men vi gick upp för det blev iiiskallt.
Killarna kom och satte sig med oss så vi tog fram chipsen och allt. Jag&Bachit spelade lite fotboll och vid kl 17.30 kom Bisho, de andra killarna taggade och Melinda med. Jag David, Kati & Bisho hoppade i igen och gjorde allt hahaha. Min farbror kom och hämtade oss vid kl 19.00
 
 
Solbränna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0