2 underbara dagen hos Peter, Bisho & Kati

I Torsdags så gick jag ut en stund med Despi vi va på ip och spelade basket
Träfade på Dilan & Ibado spelade match med de sen kom en skum tjej som inbjöd sig själv.
Men vi hade kul! Vid 20.00 kom jag kom och tog en snabb dusch och tog XBoxen och åkte till husby.
Kom hem till Kati och där var Bicho, Peter & David :)
Vi snackade och skrattade en stund sen vid kl 23.00 gick vi ut och spelade basket vid Kvarnbacka.
Kom hem vid 00.00 och åt någonting lätt sen deckade.

Fredag:
På morgonen så gjorde vi inte så mycket tills kl 15.00 så promenerade jag&Kati till Kista för att kolla runt på saker sen hämta en grej. Peter&Bisho har sommar jobb så dom kom hem vid kl 16.30
men vid 17.00 åkte jag & Kati till Tensta, träffade Despi, Jasse, Mirre, Emal & Sadik. Gick till trejangeln och körde moppe med booyyzzen :) hihi vi hade skiiit kul !! Men vid kl 19.30 taggade alla och jag & Kati promenerade från Tensta till Husby. Mammsen&Pappsen kom oxå dit. Men dom taggade vid 22.00 och Jag, Peter Bisho, Kati & David satt och kollade på matchen England mot Sverige.
Men sen vid 00.00 deckade alla förutom jag som var supper pigg. så messade en stund med Kristian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0