06.00-13.30

Efter att jag hade skypat med killarna fram tills kl 03.15 så stängde jag av datan
och la mig på soffan och kollade på tv en stunde medans jag messade med Kristian en
väldigt låååång stund. Messade med han tills kl 05.30 ungefär sen skulle han sova.
Jag fortsatte kolla på ntv tills jag blev helt utmattad, så somnade oxå med vid 06.00
 
Vaknade vid 10.00 och ringde upp krällle för att väcka han hahahah. Men sen somnade om och
vaknade vid 13.30 ringde ett samtal till sen gjorde jag ''frukost'' till mig själv.
Båda föräldrarna är på jobbet och det är bara jag, David & Daniel hemma.
Senare på dagen ska jag kanske ut med Despi i killarna kanske sen kanske träffar en anna kompis :)
Men hoppas det blir av med någonting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0