Chill dag med gäärizarna bre!

Jag och Linda väntade typ 10 timmar i centrum för dom där tröga åsnorna. Sen kom Kadde, Adina, Mirella, Sarina, Simel och vi handla i lidel. Lämnade min syrra snabbt till mammas dagis sen gick vi till en annan dagis där vi skulle sitta. Men klockan var typ 5 och dagiset stänger 6. Så vi såg ut som största importerna och satte oss i gräset tills 6. Vi hade ingen vp för Kadde tappade bort den, förlåt kadde för jag var så irriterande :P
Men vi hade skiit kul ändå. Fick magrutor va fan. Så kom Yasmin, Sabrina och Chrille. Baker körde också runt lite. Tillslut kom han och en kompis och chilla med oss. Vid 10 skjutsade han hem mig. STÖRSTA idioten jag får stress för han kollar inte på vägen, jag skulle gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0