Bada i ekerö !

Kunde inte blogga igår för det gick inte och logga in i blogg.se. Men var ändå med Kadde, Sarina, Mirella och hennes kompis och chillade i donken rissne.
 
Idag vaknade jag 8. Fixade 6 makor till resan. Gick till tåget 9 för den skulle komma 10 över enligt Kadde. Men jag missade typ 5 tåg och hoppade på den som hom halv 9. Yani jag vänta en halvtimme ensam på tröga åsnan kadde!
Vi åkte till vreten och träffade Mirella och Sarina där. Sen sprang vi till busshålsplatsen. Jag blev så fucking anfod. Men det var för att jag garva åt Mirella när hon sa den här meningen'' tror ni det är maraton brä'' HAAHHAHA jag dog. 
Men det var en låång resa. Road trip kallade vi det och vi deckade haha. När vi var framma tog det lite tid för oss att hoppa i, men när vi hoppade ville ingen ut!
Men ett tips, bada ALDRIG med Mirella. Hon kommer få dig att drukna! Hon får dig och garva så fucking mycket !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0