Lyckad kväll !

Efter att ha ätit bytte jag om till något enkelt, ljusa tigth från Cubus och en tröja från NewYorker.
Men tog tåget till sumpan och där fick Jakke hämta upp mig. Kom hem till han och satte oss i hans rum & snackade lite, fick träffa hans lillebrorsa oxå, jättesöt var han !
Men Jakke satte på nån film som va ass bra! Vi kollade exakt på halva sen var jag
tvungen & åka hem vid 19.30
Sötisen följde med mig till T-banan så sa hejdå där.
Despi&Hanna hade terrat min lur så ringde upp dom & snackade med dom på vägen hem.

Bilder från dagen kommer kanske upp nån dag,
men ska be han att skicka dom till mig :)


Bild på dagens OUTFIT ! <3


Kommentarer
Postat av: susanna

ÄLSKAR dagens OUTFIT!!<33

2012-01-12 @ 01:00:24
URL: http://www.mylifebysuzzy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0