Tööng dag med Diilan&Justyna

Började med att Dilan kom till Justyna och vi gick mot Adel affären.
Köpte massa sötsaker och träffade på Asma&Roksana, Roksana kom med oss en stund oc Asma och en annan  tjej
gick. Vi gick till Enbackskolan och satte oss & åt skiit mycke och snacka de om massa saker.
Rosana gick efter en stund så jag, Dilan & Justyna gick hem till Dilan & satte oss där lite.
Vi bombade med bilder och snackade om AAALLLLLLTT && ALLAAA !!! hahahahaha assså vi e bara för sköööna asså !!!1
Men efter 1 timme och 30min så rullade jag & Justyna hem till mig.
Och nu väntar vi på min andra kusin Kati !

Lööövvee !! <3

Hhahhahah våra bästis !

<3

Tiiinaa <3

Melek <3

Hhahahaha nörd :P <3

Nööördens nörd :p hihi <3

Rosana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0