Skön skoldag

Åkte till skola med Despi, Hanna & Adian kom till skolan tidigt.
Så vi slängde in våra jackor i skåpet och gick ner till cafét
satte oss med de andra där.
Började med mentorstid sen efter det hade vi musik och vi fick en ny musik lärare.
Under musiken sjöng vi ''Grenade-Bruno Mars''
Det va ass kul ! efter det hade vi engelska, sen lunch och det bjöds på god fisk hihi.
På rasten så gick jag, Hanna, Despi, Adian & Ban till Bromma sjukhus och köpte massa söt saker !
Kom tillbaka till skolan och alla gick in till cafét igen !
Jag & Despi körde vår show ni vet asså vi e såå talang fulla !
Men sen gick jag upp till korridoren och stod med Jakke och snackade lite.
Hade NO och den lektionen var fett chill
Men slutade vid 13.30

Jag & tjejerna åkte till vällingby och åt på donken sen tog 179 hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0