Skoldagen !

Skoldagen var chiillingbiiling ! Men med jobbiga lektioner !
Hade Samhällskunskap, sen historia/geografi, spanska men jag gick inte
jag var på andra sidan med Hanna vid 7;ornas korridor
för skulle snacka med Tugba & Rania om en sak som hände -,- men aja
venneh om det e löst än men aja, vi e iaf inte ''fiender'' eller va vi ska kalla det :P
sen hade jag lunch, sen historia/geografi igen, Matte, och till sist Svenska
På rasterna var jag för det mesta i vår korridor med Killarna & Hanna i min klass fett chill var det iaf !


Efter skolan så åkte Jag, Hanna, Adian & Ban till vällingby, vi gick runt
där lite kollade på grejer där, sen så blev jag hungrig så som tur hittade jag
10kr i fickan så gick in på donken och köpte en Chees !
Men sen tog vi 179 förutoom Ban som åkte med 541 till hässelby.
Men vi åkte till rinkeby och hämtade Hannas kläder sen
tog bussen till UngdonensHus träffade på  Ronak där, stod & snacka med henne lite sen
träffade de andra tjejerna sen tog bussen med Adian vid 18.00 hem .


Kommentarer
Postat av: vivian

kan du lägga upp en bild på ronak jag kanske känner henne elr bara säga vilket år hon e född i skulle va tacksam om jag fick ett svar! förresten bra blogg! <3333

2012-01-17 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0