Sjukhuset

Vaknade vid 07.30 följde med pappa och länmade Daniel till dagiset.
Direkt efter det åkte vi till sjukhuset. Vi snackade lite med läkaren om operationen
och sånt sen ville dom ta blod prov på mig. Dom fyllde 3 stora blodrör.
Efter det fick jag träffa en annan läkare som förlkarade lite mer. Sen vid 10.30 fick vi åka hem.

Jag&pappa åkte till sollentuna & åt hos min farbror, tog en stor varm macka (gottgott)
Men vid 11.30 var vi hemmma. Satte mig vid datan lite men sen stängdes av så pallade inte sätta
på den igen så la mig & på soffan och kollade på tv en stund sen somnade jag till 16.15 när mamma kom
hem med David&Daniel och om dom e hemma så kan man aldrig sova--,--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0