Det e ditt beslt nu !?

Asså vad fan e det med dig!!!!
Jag gjorde allt för att ha kvar dig, sen när du får kontakt med en anna så kastar du bort allt som om det
var ett litet papper. Helt seriöst jag&du har gått igenom så fucking mycket tsm.
MenMen för mig spelar det INGEN roll det e ditt beslut nu !!!!
Xa mig eller inte....ingenting för mig   även fast du har betyt på oerhört mycket för mig. Men nu e det
upp till dig Xa eller behålla... Du har nitt nr så messa om du vill nåt...
Asså omg eller asså jag fattar inte att jag har ställt upp för dig sååhär mycket, sen vaFAN får
jag tillbaka ....NEJ... exakt INGENTING Tack älskling men det räcker helt seriöst nu..
Hur många gånger ska jag komma till dig och be om förlåtelse och allt !!!
Hoppas du läsert det här, men ha det bra nu med mig eller utan mig
Massa kärlek till dig och ingen kan ändra på det.
Heeejdå puss&kärlek hoppas du har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0