Så låång dag !

Efter det sista inlägget jag gjorde igår så gick jag in & duschade sen plattade håret!
Efter det så la jag mig på sängen & messade med folk ett tag och vid 02.15 somnade jag


Började dagen med att vakna upp kl 08.00 bytte om & åkte till kyrkan med familjen. Vid 13.00 åkte vi till
Bromma Blocks och fick med mig ett jätte fint linne och 2 par skor och det va ass biligt oxå :P
Men efter det så åkte vi hem och bytte om

Åkte till Husby med hela släkten vi åkte hem till min farbror & åt middag där. Alla mina kusiner var där asså
ingen har större släkt än mig asså hahahahaha ! Men vi åt och firade Peter (kusin) som fyllde 18år men inte idag.
Grattis i efterskott älskade kusin !
Men vid 18.00 åkte alla hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0