Opererar mig om 10 dagar :(

Jag ska juuh operera mitt öga den 18 Januari :(
Om bara tanken om det får mig att må ass dåliigt ! :'(
Har lust & gråta !!! Asså jag HATAR verkligen operationer.
Jag har opererat mig 2 gånger innan och varje gång innan operationen så gråter jag & kramar
 sönder den som e med mig !!
HATAR verkligen den känslan innan operationen !


Första gången jag operera mig var när jag gick i 5;an . Det var FÖRSTA skoldagen
efter sommarlovet. Efter skolan hade jag fotbolls match.
 Vi hade vunnit matchen och min tränare körde hem mig.
Jag den SMARTA här var så lat jag jag orkade inte ta av mig fotbolls skorna.
När jag kom till gården så träffade jag på Maria P, Lena, Ali & Mostafa.
Var med dom lite och sen skulle jag springa eter Ali och sparka han på driv.
När jag lyfte upp enet för att sparka han så tappade jag balansen på det andra benet så den
knäcktes och jag ramlade PÅ den. Ali&Mostafa bärde hem mig med Maria&Lena. När mamma
såg mitt svullna ben så fick hon panik och tog på sig så vi åkte in till sjukhuset direkt.

När dom hade opererat mig så hade dom opererat in massa med spikar eller vad det var-,- Hade gips i 1-2 månader tror jag och spikarna fick vara där i upp till 6-7månader..... Jag fick inte spelka fotboll som närmaste 6 månaderna för att mitt ben skulle läka bra !Men spelade lite då&då innan dom 6månaderna hihi :$$$$


Andra gången jag opererade mig var nu under Höstlovet!
Men det var ingen stor operetion. Opererade bara tandkötter. För att jag hade en tand där och medans dom opererade mig se var jag vaken, men kände ingenting faktiskt.


Kommentarer
Postat av: L

varför måste du operera ögat ?

2012-01-09 @ 02:19:06
Postat av: Sandi

Det kommer gå bra, behöver inte ha den där känslan

Gud är med dig.

2012-01-09 @ 05:25:43
URL: http://sandibeell.blogg.se/
Postat av: Baan

Demi , allt kommer gå PERFEKT! Du behöver inte vara rädd och ha den där känslan. Gud kommer att finnas med dig! Jag ÖNSKAR dig LYCKA TILL! :* <3

2012-01-09 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0