Lite nytt kanske :)

Samir bloggaren
Här om dagen så bildade jag en chatt med Smir bloggaren, jag kan länka hans
blogg så att ni kan se vem jag snackar om HAHAHA asså han e skum på gud !
Jag var lite natt hayppe som jag kan bli ibland så jag skrev till han på facebook!
Och han tog allt fett seriöst oxå HAHAHAHAHAHA jag decka på
Men jag kan lägga upp vår chatt på nästa inlägg haahha !!!

Jag & pappa åkte & köpte min iphone den fick vara vit istället för att det var inga
svarta kvar :( men aja det spelar inge roll den här var oxå fin !
Men har inte köpt skal än med det komer !
Just nu sitter jag här med min syssling så hållar han på & fixar lite med den och laddar ner
saker till mig på den.
Men den fungerar inte än måste vänta 24h eller lite till för att kortet ska fungera
men internet finns & allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0