Längtar tills jag kan skriva ''Next:Träning'' på rubriken !

Jag har juug opererat mig och allt gick juuh bra !
Men jag längtar verkligen tills att jag kan skirva''TRÄNING'' som rubrik!!!!!
Jag har nu suttit hemma i kanske 2 eller 3 månader och inte tränat någonting -,-
Ja, jag kanske har gått på tjejernas träning & så men jag har inte tränat någonting -,-
Känner mig som värsta fettot asså ! Jag hade ALDRIG missat en ända träning även om jag var
sjuk så gick jag och träna iaf hihihi !!!
Men aja men snart kommer det jag lovar att jag börjar träna igen och satsa på bollen som fan !
Jag hade värsta kontionen (stavning?)  asså BÄSTA menar jag med det men nu asså  jag e körd !!
Jag orkar inte ens gå upp från soffan !! :$$$$ hihi nä men träningen kommer snart !


Det e det här jag krigar för !

Och det e det här jag spelar för !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0