Jag är inte duktig på morgon inlägg !

Vaknade vid 13.30 svarade på mess, pappa gjorde en macka till mig & Daniel sen
åkte vi till Sollentuna. Satt hos min farfror tills mamma kom från jobbet dit.
Sådirekt efter det så åkte vi till Kista kollade efter några saker men hitta ingenting så åkte hem.
Tog mina vantar och promenrade mot ip för att möta upp Justyna.
Träffade på Diilan & 2 andra vid Encksolan.
Men fortsatte mot Justyna.
Träffade henne och tog bussen tillbaka till Kista, vi kollade runt lite & hon köpte massa saker.

Tog bussen mot byn för att träffa Hanna&Despi.
Vi gick till Lillan och köpte massa sötsaker sen ville dom kolla vem det var som hade träning i
Ungdomenshus så vi gick in & kollade lite.
Satte oss med Jonny och skrattade som faan.... Det va skiiit länge sen jag skrattade (igår) hahaha
Men sen tog bussen med Despi hon gick av i Askeby & jag Tensta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0