Jacob Lehman ♥

Du e så underbar och jag menar verkligen det !
Jag har alltid kul med dig, Venneh hur jag ska förklara hur jag känner för dig med
ord men du får lista ut det själv och jag tror att du kommer lyckas med det hihi :$ ! <3
Due såå gullig, tack för att du bryr dig & frågar när jag mår dåligt, du finns verkligen där när jag behöver dg !
När jag mår som sämst och tänker på dig så känns det att det dåliga går över och
mest när du messar. Får en underbar känsla då hihi!! Fin e du och inte haffbar !
Men en sak ska du vet due såå underbar & älskad Jacob Lehman ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

AAAH VA GULLIG DU ÄR ! Ni måste bli tsm !!! :-) :-) ;-)

2012-01-06 @ 18:10:13
URL: http://emellie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0