Idiot..... Jag förstår mig inte på dig !?

Asså helt seriöst jag orkar inte mer med dina falska sidor !!!
Jag känner inte ens dig??? Jag trodde att jag hade lärt känna dig men nejnej  
jag lärde känna din falska sida jävla HORA breeh!!! Asså jag brukar ALDRIG kalla nån för hora men dig??.....
HAHAHA du e ingenting för mig asså.... Du tror att vi fortfarande e som förut men glöm mig
Och jag SVÄR pågud om du har gjort så att h*n förändrats med mig på det e X på dig & ''henne''
din äckliga patetiska fitta !!!!!
Ta h*n om h*n har förändrats!!!!! Men allt kommer visa sig till slut när jag är tillbaka !!!
Vi får se hur h*n e och hur du själv har blivit
pågud om du inte får en fet höger innan allt det här e över abbooowwww !!!!!!!


Klick Klack Boom!!!!
Rakt i pannan !

Sry men jag var tvungen & skriva av mig !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0