Grymt spelat tjejer !

Efter att jag hade ätit fruukost så gick jag till bussen & träffade på laget där.
Vi väntade in Senra(coach) och när bussen kom så åkte vi till Vällingby och gick mot tåget.
Vi kom fram till Åkeshos vid 13.00 vi kollade på nån killmatch som var grym !
Men vid 13.45 började tjejrnas match och dom var helt otroliga ! Och dom tog hem segern med 36-42!!!
Såå stolt över dom !
Men jag satt på bänken med Semra och lyssnade på musik  för var ass trött eller asså jag va fett
nere, jag venneh vf direkt men aja bombade med biilder på tjejrna när dom spelade och på halvleken !
Och bilderna kommer här under !

Men efter det så ojte vi alla till vällingby och åt på donken sen tog vi bussen hem eller jag,David& Josi åkte till sollentuna och åt hos min farbror hihihi!!!!


Tummen upp !

En galen vinnst !!

Kärlek till er !
(
Det e inte alla i laget men det var bara dom som speklade idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0