Första skoldagen på länge !

Efter att jag hade spanska så gick vi hela vår liga till lunchen.
Det va skit äckligt så jag åt inte mend Despi ville tvinga i mig hihih !
Men efter åt så gick jag&Dess till vår byggnad & gick runt som ganskster hahha
asså klart Jag e juuh tillbaka i skolan då e det knaaaaazzzz !!!Hahaha
men mådde fett bra en stund sen så efter den rasten
hade jag Historia igen och jag fick sätta mig lengst fram för att jag inte kunde sitta där bak hihi
men jaag halvsov på den lektionen för var såååååå trött!
Efter det så hade jag Matte så satte mig med Jakke och jobbade lite.
Till sist hade vi svenska och jag jobbade som vanligt med min bästis Zaki !
Efter skolan tog jag bussen med Despi raka vägen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0