Facebook-Status


Maja Nilsson: En av världens finaste tjej! Du e så underbara älskling.
Har känt dig nu i kanske 3år men vi har inte haft så bra kontakt tills nu när vi
började i samma klass! Hoppas det fortsätter så min älskade tjockiis :**** <3


Emelie Jonsson: Emelie du e för underbar, entligen har jag hittar en tjej med massa
humor som mig och får cp-ryck hahaha du fattar ! Det e samma med dig, jag har oxå kännt dig
ett tag nu men aldrig haft kontakt som nu ! Jag älskar verkligen det här & det jag älskar mest är
DIG & VÅR humor ! <3

Louise Linder: Du e en så söt tjej, man kan snacka ut med dig när som helst.
Du betydder verkligen för mig ! Älskling du vet själv att jag ALLTID vill ditt bästa
min lilla bebiiis ! <3 Älskarej

Sandra Javani: Du e som en sockerbit ! Värld det bästa som finns här.
Jag & du fick ganska mycket kontakt exakt när du började efter jullovet i 6;an
Affe fick mitt nr från dig & det var så jag & han fick kontakt och det var så
min & din kontakt växte haha men vi blev tigthare kontakt i 7;an ooch nu har vi det bäst i 8;an
Bara så du vet så ställer jag alltid upp för dig, vad som än händer älskling, och det vet du själv ! <3

världa guld

Mirre&Jasse Kartal: Ni två är verkligen guld !!
Har kännt er skiit länge nu och vi har skapat såå många minnen tsm och det kommer fler
jag lovar ! Vi har inte träffats på ett tag nu!
Vi fick kontakt när Despi gick i samma klass som er men vi kunde inte komma så bra överens.
Men med tiden insåg jag att ni är dom killarna jag verkligen kan kalla för ''bröder'' utan att tveka!
Ni berydder verkligen !


Steven Hackå: Du e en kille med humor, skiit snäll och gullig e du Steven.
Du kan vara jobbig ibland men när du snackar seriöst då älskar jag det, för så kan man
verkligen snacka med dig om allt !  Jag har kännt dig sen jag var liten och bodde i byn & våra
mammor känner varandra. Men vi hade ingen kontakt när vi var så bara att vi typ tjafsade lite då&då
HAHAHA


Hani Bettar: Underbar e du ''lille bror'' Vi har kännt varandra sen
vi var små små barn ! Vi har så underbara minnen tsm & det vat du
men livet är inte slut än så det kommer massa med nya minnen oxå älskling !
Jag kommer ihåg första dagen vi träfades och jag trär oxå att du kommer ihåg den dagen för detn är oförglömlig !
Men nu har vi båda växt upp och skapat bättre kontakt och mycket mognar !
Älskar när du sover över hos mig, det e då vi berättar ALLT för varandra om hur det går med tjejer/killar för oss !
Älskareeej bror !


Jesper Åhlén: Du e en jättesöt kille och har tööng humor ! Älskar & driva med dig och jag vet att du
gör desamma ! Jag&du fick kontakt gemon skolan i 7;an  för ungefär 1 och ett halvt år sedan.
Vi snackar inte så jätte mycket men när vi väl öppnar en konversation så kan den kanske inte avslutas hahaha!
Du e sjukt snäll och rolig, menmen ibland kan du vara så jobbig så jag vill smälla till dig ! Eller ? vill&vill jag BRUKAR GÖRA det hihi
Men massa kärlek till dig min föredeta ''bästis'' haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha älskar våra cp ryck ! Våran humor dööödar! :-)

Du e så söt, loveya !

2012-01-13 @ 22:44:10
URL: http://emellie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0