Dunderbar dag !

Träffade min älskliing Diilaanoow. Vi promenerade till Rinkeby, på vägen dit snackade om allt och skrattade än massa! När vi kom fram till byn så gick vi till Bredbyskolan (min förra skola) och träffade Alisha & såg Johannes.
Sen gick vi med Alisha till bussen och lämnade henne sen gick vi till grillen, åt där kebab och senare gick vi till U.Hus. Träffade Jonny som satt i sitt ''kontor'' hahah som jag tog över för någon stund haha men sen kom Despi&Hanna. Vi gick in till hallen och spelade lite basket innan 98:ornas träning började .

Efter att deras träning började så satte vi oss på bänken och kollade på, vid 17.30 gick jag&Desss hem till henne och hämtade hennes kläder-. När tjejerna tränade så satt jag med Linda som inte heller tränade, vi gick till Lillan
och köote sötssaker och dricka till mig & Dilan. Efter att tjejerna hade slutat så gick jag med Ebby, Justyna, Josi, David & Dilan till Lillan igen och köpte sen taggade Ebby och vi andra promenerade hem till Spånga/Tensta
på vägen så fick Diilan hennes SKRATTATAK HAHAHA åååååhh herregud asså hahahaha !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0