Dunderbar dag med älsklingarna :* !

Åkte till Kista med Hanna, Adian & Ban träffade Linnea där och gick till Cubus och
köpte en pyjamas sen gick till resturangerna och bestälde mat
sen satte vi oss & snackade om allllltt och skrattade än massa !
Vid 18.45 började vi röra på oss mot bussen men på vägen så var det några killar som höll på &
driva med oss så vi stannade och drev tillbaka hahaha asså vår humor asså den knäcker menmen
killarna sprang in till toaneterna så Adian sprang efter och öppnade dörrarna på dom HAHAHAHAHAHAH
asså tjejen e otrolig asså !!!!
Men vid 19.oo tog vi bussen och gick av i rinkeby alla vi gick till Despi föruton Ban som åkte hem.
men var i Despi port och snackade skiit mycket om dagen & allt sen tog jag och Adian bussen vid 19.50
kom hem och sen dess har jag blivit bombad av mess och i chatten av alla !!!

Kärlek till oss !!

Adiian&Jag !

Adiian&Jag

Linnea

Jag & Ban

<3

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0