Demi is back !

HeeejjHeeeej !! Hopppas ni mår bra, för det gör jag just nu iaf !
Operationen gick toppen :D
Tack för all er stöd till mig  och alla era fina sms och meddelande!
Igår så opererde jag mig vid 09.00 och var ungeför klar vid 14.00 eller jag vaknade då, men jag vaknade sen somnade
om flera gånger fram till 17.00 då kom Peter, Bisho & Kati och hälsade på,  senare kom min syssling och min farbror.
Men vi satte på en film här och kollade på den skiit tööng var den, den handlade om Basket och lite tecknade figurer haaha. Men mamma sov över här med mig och på morgonen vaknade hon & gick till jobbet.
Pappa kom hit för en stund sen med min data hihihi vi sitter här & lyssnar på musik och messar med Hanna&Adian.

Men doktorn kom nyss & sa att jag kunde åka hem idag så ska föra det.... För vill fan ta en dusch när
jag kommer hem.  Men aja ska kolla på film med pappa nu och sen åker vi hem.


Jag just nu !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0