Älskar&Sova

Kollade lite på tv med Demiana sen la jag mig på sängen & sov en stund hihi
Men vaknade utav att det ringde på dörren och det var min farbror & hans fru.
Men orkade inte röra på mig från sängen så kollade på tv ist.
Mamma kom med mat och ville mata mig haha nä men jag åt kyckling med potatis....
Jag HATAR kyckling !!!!! men hon tvinga i mig det hihihi
Efter en stund kom Georg hem till oss skiit gulligt av han, han kom ända hit bara för att se hur jag mår
och se om mammsen ville någontng. Men sen gick han efter en stund.

Ligger här & messar med Justyna&Adian skiit torra dom e men aja Justyna kanske kommar & sover här
  :) men aja vi får se hur det blir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0