Älskar idrott ! <3

Åkte till skolan med Despi&Hanna på morgonen, kom i tid idag oxå ! Asåå jag e bara för bra !!
Men hade matte som första lektion och sen idrott!
Där hade vi massa md tester, tex. armhävning&situpps på 1min och att kasta en boll så långt man kan, sitte i 90-grader, springa en viss längd, hänga. Asåå älskade idrotten idag hahahaha !
Nästa vecka har vi bibb testet men jag kommer inte vara med :( för att jag kommer ligga på sjukhus då :)
Men aja sen hade massa lektioner. Voi fick sluta 1timme tidigare men jag&Despi satt i korridoren och
snackade tills Jesper kom och han&Despi brottades hahahahahahaHAHAHAAHAH ass kul !
Men Hanna slutade och vå åkte vi till brommaplan för hon glömde sina skor med Maja !
Tåg 117 från brommaplan och åkte till Rinkeby med Hannna och hämtade lillebrorsan!

Chilligaste dagen asså idag !! Alla vi töönga tjejer var med varandra under hela dagen !
Otroligt asså för det mesta så brukar alla gå runt själva & driva med folk men idag var det
Jag, Hanna, Emelie, Sandra, Maja & Louise !!
Vi e fan dom tööngaste !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi är så tunga tunga tunga tunga tungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. lalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :DDDDD

2012-01-11 @ 19:45:24
URL: http://emellie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0