Akropol herrmatch

Var hos justyna och åt middag.
Vid 16.30 promenareda vi till Rinkeby och pumpade med musik på vägen !
Kom fram till hallen och träffade Dilan, direkt etfer så gick vi & hämtade Rania från bussen.
Sen kom Despiii Och direkt efter kom Hanna !
Vi kommade på matchen sen etfer det var jag fettt hyyypppadd !! så sprang rynt & alt sen tävlade jag & Despii
om vem som kunde komma till Lillan först hahaha och jag VANN STORT :p
Men vi köpte massa söt saker och sen rullade Jag, Justyna, David & Josi hem till Justyna igen
Och firade min kusin !

Men vi tog segern med ungefär 30p asså mhhhmmm !! Jag vet att vi e bara föööör gryyma !!!
Det var
AKROPOL vs SÖDERTÄLJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0