Akropol f98 tog segern mot Täby

Åkte till Byn och träffade Hanna, Adian, Jaklin & Havin vi kollade på Dilans match
hahaha den va kul asså men dom tog segern !
Mot slutet slänger Dilan sig mot en tjej så hon typ hänger på henne ochbda ramla och hela
läktaren skratta soooommm faaann!! Menmen vi og massa bilder så det kommer upp bara några nu
här nere sen när jag kommer hem igen så kommer alla !!
Men aja vi gick runt i hallen och hyyppade låås sen så åkte vi alla mot Tensta.
Alla tjejer gick mot Tensta Hallen medans jag gick själv som ett EMO hem hihihi men
skulle bara hälsa på folk här hos oss sen ska jag till Tensta Hallen där
Akropol f97 kör alltså mitt lag !
Men skriver senare när jag kommer hem annars blir det mobil uppdaterning !!!!!!

Löööööveeee uuuu min Faraj♥

Söta vie

Melek♥Faraj

<3


Kommentarer
Postat av: Dilanoroksana-www.dilanoroksana.blogg.se

min ängel, jag älskar dig<3

2012-01-30 @ 19:41:34
URL: http://dilanoroksana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0