Underbar efter middg med dom BÄSTA !

Jag, Hanna, Sandra, Maja, Emelie, Anya och Despi åkte hem till Sandra
för att öva på våra dans steg till imon på idrotten hihihi asså vi ska visa upp den till klassen :)
När vi kom hem till hemme så åt vi chips och snackade lite sen gick vi ner dit hon har sitt
biljardbord och började ställa upp och dansa och öva..... Despi hjälpte oss skiit mycket även fast hon inte går
i vår klass hihihih så vi e klara med hela dansen nu....
Vi skrattade än massa och snackade om alllllllltttt !!!!!
Men vid 18.00 gick Maja och vi fortsatte med dansen. Och till slut fick vi in alla steg tsm så det blev en
dans till 2 låtar hihih
Men aja vid 18.30 så tog jag, Despi & Hanna bussen och kom hon och åt lite mer chips och drack FANTA !

image description
Jag, Despi, Hanna, Emelie & Anya
image description
Jag, Hanna, Emelei, Despi, Anya & Maja !
image description
Bebiiisar! <3
image description
<3
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0