Torsdag!

Tog bussen på moirgonen med Despi, Adam, Saoli och Rasul.
Kom till skolan och hade No det gick skiit bra.  Lyssnade på när Danne&Kevin hade
redovisningoch dom var gryma meeh aja sen gick vi igenom nervsystemet lite.
Sen var det samhällskunskap och vi haade prov.
Efter det så hade vi Spanska och jag & Despi bestämmde oss för att jobba bra på spanskan och att vi skulle sitta
tsm men näää Danne tog min plats och ville inte flytta på sig tills jag gav upp och gick där ifrån så Despi
fick be & böna för att han skulle flytta på sig hahaha Men till slut så gjorde han plats till mig vid deras bord ihihihihi!!!

Åt lunch med tjejerna och och var upprörd över en sak ! Men aja pallar inte bry mig !
Men sen ringde pappa när jag satt i matsalen och frågade vart jag var så
jag fick strees och ba ''vf'' sen så kom jag jag att jag hade möte med pappa & min mentor och studio läraren.

Missade 40min utav matte lektionen men när jag kom in så satte jag mig på första bordet helt själv och
satte i hörlurarna och jobbade AASSSSS BRA !!!!!
Sen tillslut så hade vi mentorstid och vi snackade om alllt hahaha vi hade det lite skoj och skrattade och snackade lite
om alllt men aja ! Nu känns det iaf att jag börjar få kontakt med ALLA i  min klass
För förut så snackade jag inte ens med folk i min klass ....... asså jag kännde inte ens dom men.
asså jag e inte så jätte öppen med folk så det e lite svårt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0