Skolan ! :)

Tog bussen med Vendela på morgonen till skolan.
Kom fram och hade tydligen No som första lektion.
Så sprang in till klassen & satte mig och gjorde provet.
Det gick ganska bra faktiskt.
Efter det hade vi Samhällskunskap och sen SPANSKA !
Hahahahah asså faan va alla älskar & irritera mig......
Adam hoppar på mig och vill bita min tå :S och förstör mitt hår. Och Angelos  sitter på sin plats
och hittar på massa med  med skämt om mig och apor asså så ela jävla klassen
e mer intresserade av mig & Agge än lektionen hahahaha
Men aja vi hade luch och Matilda tvingade i mig mat hihihi!
Sen var det matte och så slutade jag 2timmar
tidigare ! Så åkte med Ban till donken & åt där.

Matilda ligger där nere så man ser inte henne haha, Sandra & Daniel M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0