Längsta skoldagen

Vaknade vid 07.10 bytte om snabbt och plattade håret lite snabbt.
Despi sov hos hennes mormor här i tensta... Asså i samma gård då så vi
träffades och gick till bussen tsm. Den kom lite senare en vad den skulle komma,
men vi hann i tid iaf.....
Hade 6 lektioner idag asså som valnigt..... dagen rullade på som vanligt :)
På slutet av dagen så blev jag fett hyppe som hoppade runt och skrattade åt ALLLLLTTT !!
Tog bussen med Despi, Hanna, Josef, Jesper, Sesen, Daniel, Zaki och många andra oxå .....
till vällingby. åt på donken sen tog nån buss från v-by till spånga hihihi
Efter det så träffade Jag, Dess & Hannissh..... Sharbel och hans kompisar på 514 hahaha
det va skiiit kul höll på & driva sönder med dom men sen gick jag at i Tensta & dom fortsatte !!!

Bilder från dagen :)
image description
Despi bär Jesper som inte har skor till matsalen !
image description
Jag e G asså !!!
image description
Min lilla sötis på svenskan
image description
Hhahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahaha
image description
Despi e skiit svaga asså  hahahahaha !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0