Fredag!

Åkte till skolan med Hanna. Kom dit & hade bild, NO & 2h hemkunskap
 och alla dom lektionerna skiiiiit bra !!
Efter dom lektionerna så hade vi lunch och det var Taco :) gott var det, men helt plötsligt
så kännde jag mig fett nere så pallade inte äta mer.
Gick till korridoren och satte mig där med Anton&Danne :)
Men sen hade vi 2h svenska och det gick skiiiit bra ! Jobbade helt själv första timmen men sen på
andra timmen så kom Danne & satte sig bredvid mig så vi ''jobbade'' tsm hahaha :)
Efter skolan så hämtade jag Daniel och rullade hem direkt.
image description
Jag & Anton
image description
Hahah Danne
image description
Anya&Hanna bombade min lur med bilder !
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0