Dunderbra dag !

Åkte till skolan med Hanna på morgonen och hade matte gjorde ett prov och det gick
sådär ! Efter det så gick jag till Bromma sjukhus med
Jakka, Daniel M, Zaki, Matilda, Madde, Sandra och kasnke mer men kommer inte ihåg!
Efter det hade vi idrott och vi skulle öva på dans steg hahha
det va skiiit kul !
Vår grupp e bääst faan !! haha Det e jag, Matilda, Maja, Hanna, Sandra, Anya & Emelie !
Efter idrotten åt vi och sen var det en lååååång rast satt med
tjejerna i min klass och snackade om alllllllttt !!!!!
Sen hade vi engelska och jag blev feeeeeeeeeeeettttttttttt deeeeepppppp över en sak !!
Men sen på spanska lektonen så var det krig mellan mig och alla killarna i A klassen hahaha
dom älskar mig. Dom har kallat mig för apa sen när vi gick i 6;an hahaha och dom fortsätter
hahahahahaha men älskar dom iaf !!!!

Efter skolan var jag inte på humör ville bara gråta men mina underbaraste
''BÄSTISAR'' Despi&Hanna var vid min sida så alllt löste sig !

Gick och hämda Daniel sen åkte hem !

Kärlek !!
Anya, Hanna, Emelie, Jag & Matilda

<3

Löööööveeee !!
Hanna, Emelie, Matilda, Sandra & Jag

HAHAHA

Matilda, Jag & Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0