Dilans fest! 26-februari ♥

Dilan fyllde år den 25 februari men gjorde fest den 26 istället :)
Hanna och Despi kom till mig så vi fixade oss lite snabbt hos mig
och vid 15.30 så rörde vi oss mot Dilans gård.
När vi kom fram så var alla redan på plats men det var helt dött från början.....
Men när jag kom så spelade jag hyypppaaddd så efter maten så hyyyppade allla loss och
dansade !!!
Men det var en sååå lyckad kväll !! Efter att alla hade åkt hem då var det vara jag, Hanna, Adian
kvar så vi gick upp till Dilan och satt och snackade lite sen kom pappa och hämtade mig & Hanna :)

Massa bilder från dagen kommer här under↓↓↓↓↓↓



♥♥

Sötisar ! <3

♥♥

♥♥♥♥

Lika a boss♥

♥♥♥

Hemma hos Dilan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0