Vi är de tyngsta

HejHej!
Det var ett tag sen. Men aja nu får ni iallafall någonting och läsa om :) Under se senaste dagrana har jag gjort massor !! Har varit i flemingsberg och träffat Saimon, Farooq, Adel & Alex vi har varit på massa öppet hus hos Atletica, Didaktus i Liljeholmen, Michael Elias osv. De jag diggade av de var Atletica och Didaktus. Men Atletica hade inte sambeteende :/ jag vill ha den linjen. Men ska på flera öppet hus senare när det blir.
Betygen sätts om mindren 1 vecka !!!! Så nu är det bara och kriga och göra klart allt man har så att man får godkänt på allt !
Ja jag ska av runda nu och sluta inlägget för har inget att skriva om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0