Söndag/sov hos Peter, Bisho & Kati

Var i kyrkan på morgonen. Vi gick ner och åt i lokalen sen sa Bisho att han har match och att vi skulle komma. Så jag&Kati åkte hem till mig, så bytte om och allt sen körde pappa oss till Husby, hem till henne.
De hade köpt pizza till oss så vi satte oss och åt sen vid kl 16.30 gick vi till husbyhallen och kollade på Bishos match. Efter de så gick vi in och köpte smällare.
Bisho och David tog fast mig och slängde mig i snön och försökte kasta smällare på mig!! :/
När vi kom hem så satte vi på nån film och kollade, men innan de så tjafsade jag och Bisho sen från ingen stans tog vi peace och la oss på sängen och kollade på filmen, på slutet så somnade jag på hans axel hihi. På morgonen kollade alla förutom Peter&David på film för de sov sen gjorde vi frukost och vid kl 15.00 kom pappa&mamma och hämtade oss.
Det var en galen dag den oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0