Mellandags rea

Torsdag: Kista
Vaknade och städade huset med mamma. Despi kom till mig, jag fixade mig och sen åkte vi mot kista. Jesper Sköld komma dit men han kunde inte. Så vi gick runt, träffade på skit många, Despi tagga vid kl 15.30 och Kati och hennes kompis kom. Träffade på Andreas och han joinade oss, gick till donken och åt, snackar eloge lätt sen taggade hem. Fick med mig en blus, smycken från vero moda, en t-shirt från Monki och parfym från Kicks.

Fredag: Stan
Bakade med mamma på morgonen. Vid kl 15.00 kom Despi till mig så bytte om och fixade mig. Åkte till stan och träffade Jesper. Gick upp till plattan och träffade Modou, gav han en grej sen gick vi vidare. Köpte en klänningen från H&M som var sjukt fin. Sen gick vi till donken, åt och gick till nån affär för Jesper skulle köpa nån tröja där. Efter de tog vi tåget mot Tensta. Vi promenerade runt och allt sen väntade vi på Despis buss och sen väntade jag med Jesper på hans buss. Vid 20.30 träffade David så vi taggade hem tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0