Gårdagen

Pappa nådda sämre så vi ringde ambulansen så senkomne och hämtade honom. David åkte med mesans jag stannade kvar och ringde mamma och berättade allt. Sen bytte om och åkte till statshagen och träffade mamma där. Sen gick vi till st:Görans sjukhus min farbror var redan på plats bredvid min pappa och allt sen gick han efter ett tag. Bisho kom oxå vid kl 11.00 och va med oss skit länge för hans skola låg nära, sjukt gulligt av han. Men vid kl 13.30 åkte jag mot skolan för att göra klart matte provet. Sen träffade Despi, Hanna, Ban och de andra vi åkte till Vällingby och åt på donken för att jag inte hade ätit på hela dagen. Sen åkte vi till spånga och träffade Alim, Ali & Zeyneb. Ban&Zeyneb åkte hem och vi åkte mot byn. Vid kl 17.00 så åkte jag till sjukhuset igen och kollade hur pappa mådde och det var mycket bättre!
Han hade tagit röntgen bilder och allt och han hade stenar i njuren. Det sr inte så farligt sa de. Men aja vid kl 20.00 åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0