Första dagen på jullovet !

Vi kan börja med fredag!
I skolan blev det bråk mellan mig och en tjej, ja vi slogs och allt men sen löste det sig. Ali&Alim kom till skolan sen åkte vi alla till Vällingby tillsammans. Jag, Adam, Hanna & Despi köpte 2 kebabpizza och åt sönder oss. Alla andra gick. Vi åkte hem till mig och där var Ayman och David. Despi gick till hennes motser, jag och Hanna åkte till Rinkeby och va hemma hos henne en stund! Hennes bröder är det bästa som finns hahaha!! Jag brottades med en och hoppande på den andra, och en annan gick in i mig fint! Skit kul. Vid kl 18.00 taggade vi hem till mig, där var Kati, Despi, David & mina föräldrar. Alla skulle sova hos mig. Vid kl 20.00 åkte mina föräldrar och mina bröder till mina kusiner i Farsta så det var bara vi tjejer i huset. Vi hyppade sönder och allt, vi bytte om och tog en kvällspromenad och gick och köpte massa snacks och dricka. Kom hem vid kl 21.00 kollade på nån film sen satt vi och snackade om allt möjligt. Kati&Despi hade sina depp stunder och jag&hanna skrattade sänder och allt. Vi satte oss på balkongen en stund sen gick vi in och bytte om. Men alla somnade ungefär vid kl 05.00 men det var bästa börjar på jullovet !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0