12-12/25 grattis älskling

Oförglömlig dag!
Började med att jag&Hanna skulle fira juldagen med Despi, då hon fyller år oxå. Vi lurade sönder Despi, vi sa att Hanna inte skulle komma, men sen tog jag&despi en promenad så att Hanna skulle hinna komma. När hon kom så blev Despi skit glad och alla vi hypa. Vi gick hem till Dess och år tårta och chips och massa snacks. Vid kl 21.00 gick vi ut på en kvällspromenad och gick mot Jordan och träffade Ali, Abbe, Alim, Omar och yahye. Chilla lite med de sen började jag bli fett hypad så började gå in i dom så alla börja springa efter mig och kasta ner mig i snön, mulnade sönder mig. Vid kl 22.00 började vi röra oss mot Despi igen. Började kolla på film sen blev kl 00.30 helt plötsligt så Hannas syster fick hämta Hanna och hon tagga. Jag&Despi fortsatte kolla på film sen vid kl 04.00 öppnade vi fönstret och spelade tokiga:/ jag frös sönder så la mig på sängen och skulle gråta :$ vi satt uppe och snackade om allt sen ringde vi upp folk och snackade med de en stund. Vid 5.00 deckare båda.


Kommentarer
Postat av: Abbe \\alim

Demi till att börja med din blogg suger 2. vem gav dig friheten att nämna våra namn 3.du ska tugga sand när vi ser dig.

2012-12-28 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0